Esra-4151 geçmiş olsun 🙏
Ben Eylül ayında 7 haftalık kalp atışı durdugu öğrenmiş Hemen bir gün sonra kürtaj olmuştm. 1 regl gördükten sonra denedim ki annem kürtajdan sonra korunmazdaan gebelik hemen olur l, rahim gebeliğe hazırdır demişti ki eskilern bir bildiği vardır deyip pozitif iyi düşündüm. Eylül kürtaj olmuştum Ekim’de ilk adet Kasım’da ise hamile olduğumj öğrendim. Çok şükür 16 haftalık olduk. İkili tarama da sonuçlar iyi. Detaylı ultrason randevu aldım bekliyorum çok şükür. O sıkıntılı ağlamaklı günler geride bıraktım. Bol bol yürüyüş yap. Hareket acıyı alır 🤲