Melike1234987 Kızlar biraz utanıyorum ama bunu söylemeye vajinamin dudak kısmi aşırı kaşınıyor bazen öyle oluyorum kanatıyorm artk 35 haftalıgm randevuma da daha var bnde sdockrem sürdüm bisy olur mu acaba
deletedmom43191 Melike1234987 enfeksiyon mantar olabilir taharetine dikkat etmiyorsan ondan da olabilir
Buse2020 Melike1234987 bende 37 haftalığım iki gündür bende de var kaşıntı nioli damla damlatıyorum rahatlatıyor hiç bişey sürmedim başka
Karamazov Doğuma yakın kaşınıyor diyorlar. 37 haftayım aynısı bende de var. Doktor travazol adlı krem önerdi arada onu sürüyorum ama çok bir şey sürmeyin oraya diyorlar. Doğumdan sonra da geçiyormuş sanırım kaşıntı.
Melike1234987 Karamazov Karamazov travzol kremi bnde istemistm de hamillikde kullanilmaz diye vermedi fitil kullandım ama yine gecmedi
Melike1234987 deletedmom43191 yok ya yıkıyorum tbkide herzmn kurutuyorm hatta simdi duş dan çıktım yine kaşınmaya basladi
Melike1234987 Buse2020 kasindığı için yara oldu bnde sdockrem sürdüm artık inslh bisy olmaz randevume daha var o yüzden burdan sordm
anonimuye Melike1234987 muhtemelen mantardr sirkeli su ile yıkayıp kurulayın pamuklu camasr gyn ve sık değiştrn
anonimuye Melike1234987 bana doktor önermişti sürekli degil ara ara yapabilirsn diye ama siz yinede doktorunza danısın