Merhabalar, kafam karıştı doğrusu düşüncelerinizi söylerseniz mutlu olurum.
Ben 4 Şubatta pik gördüm öncesini ve sonrasını değerlendirdim.
bu arada pcos olduğum için 1 aydır “inofolic combi” kullanıyorum.
12 Şubatta soğuk algınlığım için doktora gittim vereceği ilaçtan dolayı ne olur ne olmaz betama baktırdım ve 1.2 çıktı yani gebelik yok (benim hep 1.2 çıkıyor.)
Pcos olduğum için bat 20 elbette kayabilir bunu biliyorum ama göğüslerimde hassasiyet kasıklarıma ara sıra minicik böyle kramplar giriyor. Belim hep ağrıyor o yüzden ayırt edemiyorum. Ama bunların hepsi regl belirtileri de olabilir. Regl-hamilelik benzermiş öyle diyorlar.
Elimde erken gebelik testi var “predictor” marka acaba yarın ilk idrarla testi yapsam doğru sonuca ulaşabilir miyim?
Hem umutlu hem umutsuzum sadece bir an önce cevabı öğrenmek istiyorum sıkıldım.