Hatice9944 Ben de 38+4 deyim , ilk gebeliğim, kızımızı bekliyoruz 😊 Ara ara adet ağrısına benzer ağrılarım oluyor ama dinlenince geçiyor. Bugün iğne batması gibi oldu ve bi tık uzun sürdü. Sanırım bebiş biraz aşağıya indi yürürken baskıyı , zorlandığımı hissettim.