Kızlar dünden beri neler yaşıyorum dün gittiğim doktor skar gebelik sonlandıralım dedi bu sabah devlet hastanesine gittim skar değil dedi daha sonra özel başka doktora gittim değil dedi bana bu teşhise koyan doktora gittim kesinlikle skar işlemi yapalım dedi şaştım kaldım ben ne yapacağım aldırsam bir türlü aldırmasam bir türlü en çok kendimi düşünüyorum Balıkesir yada Bursa’da riskli gebelik alakalı bildiğiniz iyi bir doktor var mı