Kızlar salı günü 39+4′tü doktor açıklık baktı 2 3 cm açıklık vardı iyice de yumuşamış dedi eline kan geldi böyle lekelenmen olur korkma dedi ama o günden sonra ilk kahverengi lekelenme oldu tamam dedim olur o gün boyunca az az oldu. Sonra sümüksü gelmeye başladı iki üç gündür gün içinde hep şeffaf veya hafif kahverengi jel gibi bazen topak gibi bazen sümük gibi geliyor ayıptır söylemesi. Bebek hareketleri normal su an tam 40+0 olduk bugün. Bu kadar uzun nişan gelir mi su gibi akmadığı için su değildir herhalde diyorum daha katı çünkü. Böyle bir şey yaşayan duyan var mı