1tosbikannesi Kızlar iğnemi sabah vuruyorum normalde bugün unuttum vurmayı şimdi vursam da olur mu unutan oldu mu hiç
Serap09 1tosbikannesi normalde aksam saatinde vurulan kan sulandirici etkinliği daha çok olur unuttuğunuz dozu şimdi vurup normalde saat kurup aksam saatinde vurmaniz daha iyi doktorunuza sorsanız aksam daha uygun olduğunu belirtir
ear3112 Bende vurunuyorum canımm bence önemli olan yapman ben hep öğlenden sonra yapıyorum 2 ve 4 arasında doktoruma sormuştum saati önemli değil vurman önemli demişti.
1tosbikannesi Serap09 ya doktoruma hiç sormadım aslında gündüz iğneyi vurup akşam da hapımı içiyordum yatmadan mutlaka soracağım doktora 🌸
[silindi] 1tosbikannesi bende aynen bu şekilde yapıyorum sabah 9 oksapar akşam 9 ecopirin alıyordum ikisinin yerini değiştirmek daha mı iyi oluyormuş ki yeni duydum bende kontrole gittiğimde doktora bi sorayım
Rumeysacekenoglu [silindi] bende aynı şekilde kullanıyorum doktorum sabah iğne akşam ilacı iç dedi hatta ilacı tam uyumadan önce iç dedi bana