hanimiys hamilelik döneminde bağışıklık düştüğü için daha çabuk hasta oluyoruz maalesef hiç stres yapmayın ıhlamur için zencefil bal tüketin ve bol bol meyve bana doktorum bunları tavsiye etti. Hamile olduğun için daha çok hasta olacaksın hiç korkma bunlardan dedi🥲