Sağlık ocağında 50 lik şeker yüklemesi yaptık. Açlık 75 tokluk 165 çıktı. Bir tık fazla kadın doğuma git tekrar yapsınlar dedi kağıda yazdı verdi. Bu sefer 75 lik yaptırır diye düşünüyorum bilmiyorum ama sizce 2. kez yapmak tehlikeli değil mi? O gündür pirinç, patates, şeker, paketli şeyleri hepsini çok azalttım. Çaya 3 4 şeker atardım şuan 1 atıyorum. Bu yüzden tam yemek yiyemiyorum hep azar azar. Sizce 2. Kez yapsam mı? Yapmasam içimde kalır bebeğe zararı olur diye korkarım. Ablamın şekeri vardı bebeğe vurdu yoğun bakımda kaldı doğunca.