Kızlar iyi akşamlar 23 + 3 haftalık gebeyim ilk gebeliğim artık 1-2 haftadır bebeğimin hareketlerini net hissediyorum normalde çok hissediyordum uzandığım zaman ama 3 gündür falan çok ayaktayım iş yapıyorum hissedemiyorum uzanıyorum o da bana küstü galiba hareket etmiyor bir kere pıt diye vuruyor o kadar normalde içeride taklalar atardı hareketlenmesi için ne yapmam gerekiyor normalde düz yatıp elimde böyle vurunca hareket ediyordu ama şimdi vuruyorum ama pek hareket etmiyor