Kızlar merhaba şuan aynı durumun içindeyim bende gebeliğimin 34. Haftasındayım. Ben 32. Hafta kontrollerimde kolestaz olduğumu öğrendim doktor karaciğer enzimleri olan ast ve alt min yüksek olduğunu söyledi (biri 63 diğeri 230 du) bana direkt yatış verdi ama ben yatmak istemedim perinatolojiden de takipliyim aynı zamanda perinatoloğuma gittim beni karaciğer birimine yönlendirdi. Ordaki doktor ilaca başlattı değerlerin düşmesi için ilacın adı ursactive. Günde 3 tane içiyorum. Safra asidi testi de yaptırdım o da 7 çıktı biraz yüksek dedi doktor ama ilaçlae düşecek dedi. Doğum için 40. Haftayı görmiceksin en iyi ihtimal 38 en kötü ihtimalle 36. Haftada doğurcaksın dedi. Kaşıntılarım ilaçla bi miktar azaldı. Pazartesi günü kontrolüm var kan vermeye gidicem. Bu arada karaciğer birimindeki doktor beni dün ultrasona da yolladı. Ultrasonda safra kesemde biri büyük olmak üzere birden fazla taş çıktı ve oradaki doktor bu taşlar karaciğer enzimlerini yükseltir dedi. 32. Haftaya kadar hiç bir şikayeti olmayan ben şuan bununla mücadele ediyorum. Ama canınızı sıkmayın sakın moralinizi bozmayın mutlaka bir çözüm yolu bulunuyor