Kumral Merhaba yarın doktor randevum var cinsiyetını solermı diye merk edıyorum 12.haftada ögrenen vrmı
ChubbyOrange Kumral benim bugün 12+4 ikili testimiz vardı yüzde seksen kız deri erkekte daha net söylüyorlar :) kız da yanılma payı oluyor. :)
Filizseb gdaslik doğru çıktımı peki😊banada dr 10.haftamda öyle söylemişti 12. Haftamda başka dr gittim oda kıza benziyo dedi 🤔🤔 meraktan ölücem yarın kontrolüm var bakalım 😊
Nilsuuuu 12. Haftada ikili tarama için gittiğimde doktorum kesinlikle kız dediğin 26. Haftadayım değişmedi 😊
gevezeyazar1 Kumral erkek olursa direk söylüyo ama kız olursa söylemek istemiyolar bana 11+4 erkek dedi pipisi çıkıyomuş o zamanlar 😬😬😬
Enemel Kumral ben 11+6da gittim doktora söylemedi. Tam 13 haftmda yine gidecem inş o zaman ögreniriz doktor isterse söylüyor cnm
gdaslik Filizseb 23 şubatta sonraki randevum 17 haftalık olcam o zaman haber veririm kesinleştirir diye tahmin ediyorum
Eliif Bana 11 artı dörtte kız dedi 14 artı iki de tekrar kontrolüm vardı o zaman da kız dedi daha değişme olur mu ufaktan bişi ler almak istiyorum