Kızlar bi hafta önce kan verdim beta 41 çıktı iki gün sonra tekrar kan verdim 53 çıktı bende adet oluru kimyasal gebelik diye doktora gitmedim ve iki gün önce adet olacak gibi ağrım oldu ama adet olmadım hala bekliyorum ne yapmalıyım
bu arada beta verirken daha adetime 3 gün kalmıştı şimdi de adetim üzerinden 4 gün geçti