Bugün kontrole gittim doktor ilgisizdi zaten yatıp kalkamam 2 dkka sürmüştür cihazı tuttu kese burda içerisi bulanık göremiyorum dedi kalk dedi istersen vajinal bakalım istersen haftaya gel dedi ben hftaya gelirim dedim ama içim içimide yiyo başına gelen var mı acaba?