Esinserkan benim adetim de normalde düzenli idi bi kaç gün geçti idrar testi yaptım çıkmadı bekledim biraz geçsin dedim çünkü her ay hastaneye gide gide bir hal olmuştum hevesim kırılıyordu adetimden 8 gün geçti ve hastaneye gittim 3 haftalık gebe olduğumu öğrendim doktorlar normalde adetinden 3 gün geçti ise gel diyorlar bi kaç gün daha bekle idrar testi yapmadan kan testi yaptır inşallah hayırlısı ise güzel sonuç alırsın