Deleted33000 Bazen ben de inanamiyorum zaman nasıl hızlı geçiyor. Hem bsy olacak korkusu hem de heyecanla bekleyiş. Tüm duygular bir arada. 10 güne kadar detayliya gireceğim. Bulantilarim yok denecek kadar az. İştah arttı, sanki hiç doymuyorum😅 1 haftadır da şükürler olsun hareketini hissediyorum. Tetanoz aşısı yaptırdınız mi