rukyes99 Kızlar 1 ay önce sezeryan doğum yaptım bu başlıkta soruları cevaplamak istiyorum. Ben aşırı derecede korkan biriydim tedirgindim benim gibi olan varsa sorularınınızı cevaplamak istiyorum
Serap09 rukyes99 canım bnde sezeryan ile dogum yaptım 1 ay önce bnm kanamam az az devam ediyor bide affedersin salya gibi akıntı oldu sendede oldu mu Bn hijyene çok dikkat eden biriyim ama bilemiyorum
bkdusunenanne rukyes99 doğumdan sonra karnınıza basıldımı kaç kez basıldı, benim iki doğumumda basıldı engel olmaya çalıştım ama izin vermediler
Gzde4507 Merhaba bnm de doğumuma az kaldı. Sezeryan olcak merak ettiğim bir husus var ameliyathane de göbek kısmımız mı sadece açık olcak. Belden aşağısı açık oluyor mu? Bunu merak ediyorum (Özel bölge ve bacaklar açık olcak mı yani) devlette olcak doğumum
Fatmasari Gzde4507 üstünüz örtülü oluyor ameliyat esnasında ama iğne yapılirken ve sedyeye yatirilirken ciplaksiniz 🙂
Feyzoss Gzde4507 üzerinizde önlüklr iniyorsunuz ama ameliyathanede açıyorlar maalesef:( benimde en büyük utancım olmuştu
Serap09 Gzde4507 yesil onlukle götürüp iğne vurulurken belden omuzlara kadar çekiyorlar sonra komple açık
rukyes99 Serap09 evet az az devam ediyor benimde salya gibide oldu ben doktoruma sordum 40 gün herşey normal dedi
Aylin52 Çocuk çıkma anında göğsünüze çok bastırdılar mı nefesinizi kesecek kadar ve kaç kg doğdu bebek
rukyes99 bkdusunenanne evet 3 kez basıldı 2 sini hissetmedim uyuşuktum sonuncusunu biraz hissettim sadece
Mervealya1992 bkdusunenanne o başka amlyt anında bebek cıkarkende basıyorlar onu sormusmar bıde odada pis kan ıcın ben bastırmadn ilk bebemde alttan aldılar uyusuktm zaten