Kızlar iyi akşamlar öbür postumda dediğim gibi sat aralık 20 sat Ocak 15 di muhakkak bekarlığımdan beri üç beş gün erken olurum regl ama bugün 14 Şubat tık yok üstelik bugün erken gebelik yaptım negatif yoktur diye düşünüyorum ama normalde sancım günler öncesinden belirirdi suan sancı bile yok ara ara giren bir kısa kısa sancım oluyor nadiren sizce varmıdır ama olsa çıkardı dıyorum ne düşünüyorsunuz geç dollenme olayını da aydınlatır mısınız??