Noluyoya Kızlar kullanan var mı bugün karın ağrılarım yüzünden doktora gittim dayanıyordum ama nolur nolmaz dediler 20. Haftamdayım doktor miyom büyüyor ve rahimde büyüyor dedi magnezyum kullanacaksın doğuma kadar dedi var mı kullanan
Ayshababy Noluyoya 15 haftadan beri kullanıyorum canım şükür bel ağrım falan çok fazla olmuyor 1 gün geç içsem hemen ağrı başlıyor hafiftende olsa 34 haftaya kadar kullanmamı söyledi
Maviada Noluyoya Benim de çok ağrılarım oluyor günde 2 defa kullanıyorum 31+4 olduk, iki kez kullanmama rağmen bazen geceleri kramp giriyor bacağıma
Ceydaaas1 Noluyoya hangi magnezyumu yazdı doktorunuz acaba benimde miyomum gebelikte büyümeye başladı ve yeri çok kötü plesantanin arkasında düşük veya erken doğum riskim var çok gerildim strest oldum magzeyum kullanmak isturm dr birşey demedi ama gidince soyleyeyim
Noluyoya Ayshababy sağol kuzu bende ilacın içerdiğini okudum da dediğin gibi gebelikte yaşanan ağrılara iyi geldiğini yazıyor. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Noluyoya Maviada bebiş büyümüş ondan ekstra ağrı oluyordur. 30dan sonra arkadaşlarım da öyle söylüyordu
Maviada Noluyoya Benim ağrılarım çok erken haftalarda başladı, bebişim sürekli aşağıya baskı yapıyordu o yüzden fıtık ve varis oluştu
Noluyoya Maviada benimde gebeliğin başından beri ağrım var ama giderek şiddeti artıyor size iyi gelmedi mi magnezyum
Maviada Noluyoya iyi geliyor tabi kullanmasan daha çok oluyor. Ama tamamen gecmisyor , bebek büyüdükçe de daha zor oluyor. Rabbim hepimize şifa versin bebislerimizi sağlıkla kucağımıza alalım 🥰
Noluyoya Ceydaaas1 magnorm diye bi magnezyum yazdı kuzu suda eriyen bende kullanmıyordum ağrılarım başlayınca yazdı doktor kaçıncı haftandasın