Meralinmucizesi amin, yani dediğiniz gibi kafadan asla atılmadan yaşanıyor ilişki görev gibi ama yinede olacaksa oluyor dimi, insan artık bunları bile düşünür oluyo çünkü herkes ne zaman düşünmedik o zaman oldu diyor ama bizim gibiler tedavili kontrollü bir süreçte olduğu için boşvermişlik olamıyor pek maalesef, düşünerekte olsa yinede kötü düşünmeden beklemek gerekiyo belki tutar belli olmaz