Zeyzeyy- Cns001 bebeğin makat geliş olması, günü dolduğu halde suniyle gelmeyen bebişler, su bittiğinde suni verilip doğmayan bebişler ve bebeğin kalp atımının düşmesi diye biliyorum canım
_725gm Cns001 gebelik şekerim den dolayı sezeryan olmuştum kanaldaydı bebek doktor doğuramazsın illa istiyorum dersen dene dedi hiç girmedim o riske
Cns001 Esum48 teşekkür ederim . Suan 37. Haftadayim bebek 3.800 kg Özelde doktor 40 a kadar 4.250 olur ilk doğumun çocuk göbeği ve omuzları çok iri geniş çıkmaz vakumla çekmek zorunda kalınır dedi korkuyorum acikcası
Cns001 Zeyzeyy- teşekkür ederim . Suan 37. Haftadayim bebek 3.800 kg Özelde doktor 40 a kadar 4.250 olur ilk doğumun çocuk göbeği ve omuzları çok iri geniş çıkmaz vakumla çekmek zorunda kalınır dedi korkuyorum acikcası
Mry2020 Zeyzeyy- suni ile 3-4 güne kadar zorluyor bekliyorlar eğer bebeğin kalp atışında sorun olmazsa
Cns001 deletedmom43191 teşekkür ederim . Suan 37. Haftadayim bebek 3.800 kg Özelde doktor 40 a kadar 4.250 olur ilk doğumun çocuk göbeği ve omuzları çok iri geniş çıkmaz vakumla çekmek zorunda kalınır dedi korkuyorum acikcası
Esum48 Cns001 kilolu bebek niye zorlaniyor ki normal olsun diye sezaryen olmasi en iyisi degil mi bu doktorlari anlamiyorum.
hivda36 Cns001 Zor ve tehlikeli durumlarda zaten hemen sezeryane alınıyor korkma sen ve bebeğin için en iyisini düşünüyorlar
Cns001 Esum48 bende korkuyorum acaba bebek kilolu olduğu için zorunlu sezeryan yapiyorlarmi onu merak ediyorum
Sehergk Cns001 benim ilk bebeğime iri bu bebek denmişti hem özelde hem devlette sezeryan olman gerek dendi kafa yapısı biraz genişti 3880 doğdu sezeryan oldum
_725gm Kbra1012 38 haftalık doğdu ama ultrasonda 41 haftaydı karın çevresi ileriden gidiyordu 3 kilo 800 gram olarak doğdu
Kbra1012 _725gm _725gm doktor kaç kilo demişti ultrasonda peki . Bana da karın çevresi geniş kilosu fazla dedi şekerim var zaten 4200 dedi kilosuna ama doğumla ultrason arasında fark olur diye düşünüyorum