fairytale07 tabii ki biz anne adayları olarak dönem dönem hepimiz bebeğimizin sağlığından endişe ediyoruz. Bazen bende de oluyor o düşünceye takılıp kalıyorum acaba bebeğim şu an iyi mi, acaba bebeğimin kalbi atıyor mu vb. Bu süreçler anlık olarak yaşanabiliyor. Fakat bu düşünceleri hiçbir zaman kafamızdan atamıyorsak ve fiziksel olarak da nefes alamayıp ağlama krizlerine bizi sokacak kadar kendimizi stres altında hissediyorsak bence bu durum biraz kaygı bozukluğuna benziyor ve malesef ki gebelik sürecini de bebeği de olumsuz yönde etkileyebilir. Eğer sizi sakinleştirecek, yatıştıracak düşüncelere bir türlü sahip olamıyorsanız ve yaşadığınız bu sıkıntıların sıklığı ve şiddeti de artıyorsa doktorunuza da danışarak psikolojik destek alabilirsiniz. Tabii ki dediğim gibi aslında sanırım hamilelik sürecinde hormonların da etkisiyle daha kırılgan oluyoruz ve kötü düşünebiliyoruz. Veya şu da bir etken olabilir sizin kan değerlerinizle alakalı (vitamin eksikliği vs) birtakım problemler yoksa zamanla aşabileceğinizi düşünüyorum. Bence eşinizin desteği de çok önemli.