Aynı şekilde ben de korktuğum için ikili test yaptırmadım testin yanlış çıktığı doktorların korkuttuğu ama bebeklerin sağlıklı doğduğu bir sürü insan var çevremde. Şimdi de 4lü test istedi doktor yaptırmakla yaptırmamak arasındayım. Bence siz de korkmayın dediğim gibi aldatıcı oluyor.