Kızlar 28 haftalığım uzun süredir olan bir durumdu yürürken olan bu ağrı. Ama önceden hafifti yürüyüş yapsamda oturunca geçiyordu. Genelde ben 10-15 dk yürüdükten sonra başlıyor ağrı, sağ tarafımda. Ve artık bıçak saplanması gibi oluyor adım atamıyorum acıdan. Doktorum rahim kaslarından dolayıdır zamanla geçer dedi ama azalmak yerine artıyor. Artık evden tek çıkıp bir yerlere gidemiyorum çünkü yolda ağrım tutuyor ve ben çöküp kalıyorum hareket edemiyorum. Anlamadığımsa evde tüm gün temizlik yapsamda böyle bir ağrım olmuyor. Ama yürürken benzini bitmiş araba gibi yolda kalıyorum 😁
Aynı ağrıyı çeken var mı? Napmak gerek