Gzde4507 Sezaryen doğum yapalı 21 gün oldu, odada önlük giydiriyorlar spinal anesteziden sonra yattım önüme engel koydular görmeyim diye altım açıktı hissettim sonda taktılar batikonladılar. Daha sonra birkaç kat yeşil örtü örttüler. Özelde olduğu için fotoğraf çektirmiştim hemşireye. Yeşil örtü örtülüydü sadece karın bölgem açıktaydı ☺️