Ben böyle zamanlarda balgami mümkün olduğunca atmaya çalışıyorum. Zorla öksürmden bademciklerim hafif baskı yapıp hepsini dışarı tükürüyorum. Balgamin koyulasmamasi için buğu yapıyorum su buharı ile bol bol. Burundan okyanus suyu. C vitaminli pastil. Süt yada mandalina portakal dahada koyulastiriyor balgami tüketmiyorum. Bol bol su içebilirsin. Multivitaminli folic asit. Bol bol dinlenmek. Eğer ki çok kötü iseniz doktora gitmekte yarar olabilir. Çünkü ağır hastalık ve enfeksiyon bebek için daha tehlikeli. Hamilelik için ilaçlar var bu anlamda. Geçmiş olsun 🌸