Dinlemeyiseven Merhaba kızlar 35+3 üz bugün kontrolde nst de sancım çıktı açılmam yok ama Progestan verdi doktorum bebek de bayağı aşağıda bu durumu yaşayan var mı? Ne zaman doğum yaptınız
Buseemm Dinlemeyiseven bnde 34+3 deyim bnde hicbisi yok daha nst bile baglanmadim hic asiri kemik agrilarim var kasik kemigim agriyor asiri derecede usse ciksin diye yazdim ☺️
Dinlemeyiseven Buseemm teşekkür ederimmm bende regl ağrısı vardı da geçmişti sancı çıktı anlamadım kemik ağrısı da 2 haftadır vardı
Buseemm Dinlemeyiseven kiz oyke daha zorr bnmki de kasikta otursmiyorum bile keko gibi bacaklarimi ayırıp oturmakta zorunda kaldim hep
Sedaa0 Ben hiç bişi hissetmeme rağmen 32 haftada nstde sancım cikiyodu sonra iğne vs yaptılar 36 da suyum geldi. Erken gelicek olabilir ama korkma 35 olmuşsun doğsa bile sıkıntı olcagini düşünmüyorum