yagmur_17 benimde açlık 85 1.saat 185, 2.saat 163dü. Doktor diyet yap vs demişti dikkat ederek ilerliyorum şimdilik bebeğim normal şekilde büyüyor ama insan yinede korkuyor. 35+4 olduk. Aslında değerleriniz aşırı yüksek değil önce diyetle düşürmeyi tavsiye ediyorlar diyetten bahsetmedi mi doktorunuz