Melisafurkann 8inci ayımda kaldım canim, ama bu süreckte Hormon testime baktirdim ve Amh düsük oldugunu söyledi doktorum hemen Tüp bebeye yönlendirdi. Gecen ay gittim ve bu ay Tüp bebeye baslicaktik, Elhmdullillav hamileyim.
Ama 3 haftatir, Vitamin D ve Kan ilaci kullaniyordum. O degerlerim eksikmis. 12inci ayda hacamat yaptirmistim, baskada birsey yapmadim 😍 bide bu ay amannn bosver nasil olsa tüp bebek yapcam kafasindaydim, ovalasyon günlerine bile bakmadim