Biradyoterapist Hayırlı olsun bende de böyle olmuştu gittim kan verdim 59 çıktı inşallah sizinde hayırlı haber olur ☺️
Fatmanurr94 Biradyoterapist Insallah canım💕 daha 15 cikti, bugün yaptim kan testi. Pazartesi tekrarlicam Insallah
Peri_Omer Fatmanurr94 yurd dişinda testlerde yalnişlik olmuyor canim ben Amerikada yawiyorum bir yil boyunca yaptim hep negativdi hamile oldugumda 3 gun kalmiş yaptim pozitivdi .. Inwallah ki hamilesiniz hayirli olsun
Papatyam_42 Fatmanurr94 bende sabah vericem inşallah bakalım değerler inşallah yükselmiştir🙏 hayırlı olsun bebişiniz sağlıkla gelsin inşallah 🙏
Fatmanurr94 Biradyoterapist ya Allah razi olsun, cook sagol canim❤️ evet bugün tekrarladim 42,1 cikti
Biradyoterapist Fatmanurr94 çok iyi bir değer şuan zaten minik olduğu için usg de doktorlar goruntuleyemez keseyi bir kac hafta sonra tekrar gidersen görüntüleme olur tavsiyem ben 59 ile gittim goruntuleyemeyiz demişti
Papatyam_42 Fatmanurr94 öğrendiğimde 2 gün gecikmem vardı şuan 5. Günüm gecikmede 3 marta doktor randevusu aldım ama bakalım umarım değelerim yükselirde keseyi görürüz☺️ bir daha kaç gün sonra vereyim kanı sizce
DuruDefne_mommy Fatmanurr94 yaa gözünüz aydın bende bugün 10 gün kala yaptım böyle çıktı var mı yok mu anlayamıyorum 😦
Fatmanurr94 DuruDefne_mommy ben gördüm ikinci cizgiyi, hayirli olsun Insallah, adetiniz gelmediyse daha kan verdin, 10gün önce ciktiysa baya gecmistir gününüz😍
Fatmanurr94 DuruDefne_mommy pardon 10 gün kala yazmisin canim benn 10gün önce okudum. 2-3 gün bekleyin kan verin daha netlesir insallah
Fatmanoyan DuruDefne_mommy bence var iki gebeligimdede dayanamazdim âdete 1 hafta kala baslardim teste böyle silik cikardi basta adet gunune dogru koyulasirdi cift çizgi
Fatmanurr94 Nasip-1 google mutlu resim yazın, oraya yükleyin resmini, linkinide koplayip buraya koyyorsunuz