Benim de 38+0’da 1,5 cm açılmam vardı ama başı yerleşmemişti bebeğin, yarın yani 38+3’te tekrar bakılacak. Suyum da biraz az belki önümüzdeki haftaya suni sancıyla planlama yapabilir doktorum ve 17’si pazartesi de kendi doğum günüm. Acaba doğum günüme mi planlansa 38+5 oluyor o gün. Çok kararsızım