Kızlar merhaba ben 1 hafta gecikmeli adet oldum yani şöyle adetim gecikti ilişki oldu ilişkiden hemen sonra pembe leke geldi sabah uyandım hafif kırmızı leke geldi sonra adet oldum işte dedim 2. Günü kontrolum vardı ama aşırı az geliyor yani pete az az değiyor hep siyah kahve şeklinde geldi 2. Gün doktora gittim rutin kontrol için bu ay yumurtalarıöın güzel boyutta olduğunu söyledi hatta bitane yumurtanın diğer aylara göre mm olarak çok iyi dedi. Tabi hala leke gibi gelmeye devam ediyor o gün beta da bakılmıştı 0.46 gibi bir şey çıkmıştı bugün de kahverengi şeklimde leke oldu aksam abdest alacağım hatta oyle düşünüyorum nasipse bu durum neden olmuş olabilir korktum bi an hiç daha önce bu kadar az olmamıştı