16+3 gebeyim Cumartesi yoğun kanama ile acilden servise yatışım yapıldı. Pazartesi perinatolog gördü trizomi 18-21den şüphelendi belkide doğal seleksiyondur ondan kanadın dedi. Amniyosentez önerdi kanamam var düşükte yapabilirsin dediği için reddettim. Sonrasında bi kaç dr gezdim amniyosentez dediler bugün bi dr kalpte anomali var karnıda büyümemiş geri kalmış down olabilir dedi fakat ben fetal dna yaptırdım temizdi nasıl olabilir üniversite hastanesinde hocasına yönlendirdi oda değerlendirecek amniyosentezi orada yaptıracağım aynı şeyleri yaşayanlar var mı