Istanbul34 Tazeannesevilay canım biz görmesek doktor görmüştür ki işaretlemiş ve cok normal gormemen daha bir nokta büyüklüğünde içini ferah tut birsey olmaz insllah
CnsyeniHamile Ben bayağı erken öğrendim hamileliğimi bende de boş bir kese göründü bebek daha oluşmamıştı doktor hayırlı olsun bebeğinde yakında oluşur dedi bi dahaki gittiğinde bebeğini de görürsün inşallah 🙏
Tazeannesevilay Sevdaninmucizesi inşallah bende görürüm ve kalp atışını duyarım 😊ilk gebelik olunca insan heyecanlanıyor 😊
Sevdaninmucizesi Tazeannesevilay seni çok iyi anlıyorum ben kalbini duyardım diğer kontrol kadar endişe duyardım acaba sıkıntısı varmı iyi mi insan ilk olunca daha çok tedirgin oluyor ve heyecanı oluyor içini ferah tut canım benim herşey güzel olacak 💓
Istanbul34 Tazeannesevilay aynen bazen tekme atmadı mi icime korku giriyor birine söylediğimde abarttığımi düşünüyorlar ne yapim ilk heyecanliyim insllah sende tekmelerini hisedersin🙇♂️
Tazeannesevilay Sevdaninmucizesi Allaha emanet o inşallah hepimiz sağlıklı sıhhatli kucağımıza alırız 🤲😊😍
CnsyeniHamile Tazeannesevilay https://i.hizliresim.com/OvvyQP.jpg Bak mesela bu resim benim anlattığım olay bide şunu söylemeyi unuttum doktorlar kese görünmeden gebelik net olmadan resim vermezler zaten
kizbebekannesii Tazeannesevilay doktorun var demiş bi başkası göremedi diye neden kendini telaşlandırıyorsun 🤔
kizbebekannesii Tazeannesevilay anlıyorum ama ilk gebelik dahi olsa sonuçta doktor var demiş bu hamilelik değil başka bir konu da olabilirdi doktorunuzun dediğine inanın içiniz ferah kalbini duymayı bekleyin lütfen bence 🙏🏽❤️
2_bebeli Tazeannesevilay aynen canım o zaman net bir şekilde görürsün.. Sen gönlünü ferah tut.. İnşallah vardır 🤲🏻🤗