byz20 dikiş gerginliğine göre doğum zamanına karar veriliyor zaten evet bu bir risk ve bu riskten dolayı ilk 2 yıl yasak diyorlar ama 21 ay var aralarında benim de doktoruma söylediğimde geçen yıl ekimde doğuma aldığım hastamı bu ekimde bir daha alacağım bir sıkıntı yaşamadık çok şükür demişti. Ebem de sürekli arıyor soruyor gel bakarız her zaman diyor pazartesi 34+3 olmuş olacak kaşıntı dışında aşırı bir durum yaşamadım henüz. Sizin kadar az değil aralığı ama süreö bu şekilde işliyormuş anlatmak istedim