Yaşadığım şehirde hiç akrabam yok ve 112 personeliyim. İnsan bazen bu durumlarda keşke ailelere yakın olsaydım diyor. Etrafımdaki kişiler annem bakıyor, kaynanam bakıyor diyince imrenmiyor değilim valla. Gebelik döneminde il sağlıktaydım insanlar yanlarında getiriyorlardı bazen çocuklarını. Ama doğumdan sonra sahaya veriyorlar ve çocuğu götürmem imkansız 😂 Çocuk sahibi olmak çok zormuş daha doğmadan dertler bastı beni