ElifAbr 39 haftalığız, nstde hiç bir belirti yok saatler önce muayenemiz vardı... Artık yoruldum, yattığım yerde dönemiyorum. Heryeri batıyor bebeğin 🥺 3.050 gr olmuşuz iri bebek değil oğluşum. Karnım asagi inmedi pek. Adet olcakmisim gibi agrilarim var ve alt tarafımda batma sızlama oluyor ama gelmiyor😐 40ini bekliyoruz şimdi de. 40ta da yoksa nolucak dediğimde de 41e yakın bir zamanda yatış yapılıp suni sancıyla doğum başlatılacak dedi😔 Allah hepimizin yardımcısı olsun arkadaşlar. Moralmen çökmüş durumdayım 😕
Yokk ElifAbr canm kendini cok sıkıntıya sokma bende öyleyim 38+6 haftalık bel ağrısı kasıkta batmalar başım bile ağrıyo sancı olmzsa bende suni alcam mecbur zmn doluyo artk bebk kilo alıyo durdukca hayrlısı olsn 🙈🙏
NrdnBalaban ElifAbr Allahım kararlamıştır onu iç canınızı sıkmayın bol dua edin hayırlısı ile bebeğinizde sizde bir doğum geçirin
ElifAbr Yokk suni sancısız, kendi sancılarımızla olsa keske. Bu yüzden moralim bozuldu biraz🥺 herseyin hayırlısı ne diyelim.
Aynuradymn ElifAbr bende dun 39 dum beni de hafta bir cagiriodu ama bu sefer persembe gunude gel ddi ondan sasirdim sordum sizede ayni mi ddi acaba die
Aynuradymn ElifAbr yok herhalde zaman yaklastigi icin herkesi yakin zamanda cagiriolardir die dusundum sormadim acikcasi simdi siz yazinca dikkatimi cektim sordum size hayirlisi bakalim