Nys1600 Ben hayvan sevdamdan dolayı afrikalı gibi her şeyi geçiren biriyim. Tetanoz aşısını gebelik öncesi sayısını bilmediğim kadar yaptırmış bulunduğum için ilk gebeliğimde doktorum 1 doz önerdi. Yaptırdım, herhangi bir sorun olmadı. Aşı ve ilaç kullanımında sorgulamadan itaat etmem asla fakat tetanoz önemli bir konu. Bulaş halinde yenidoğana tetanoz yapılamıyor bu sebeple önemli. Şimdi ikinci gebeliğimde ne yapmam gerektiğini bilmiyorum, belki koruyuculuğu devam ediyor olabilir diye henüz yaptırmadım. İlk kontrolde sorup gerekiyorsa yaptıracağı.