Ask45 valla canm ılk testı yaptığım zamanlar saat 5 6 arası yapıyordum bı kaç gün öyle yaptım bır gebenin günlüğü ebru hanımla konuştum oda sabah ilk ıdrarını yap ıkıncı ıdraru da mesane biraz dolsun orta akışta olduğunda yap dedi bı gün denedım kendımı sabah ıdrardan sonra ıkıncı ıdrar öğlen 2 ye denk geliyordu o şekilde ılerlıyorum ve bence de saat 2 ıle 3 arası test daha net ❤️