Yavuzzynpmhra Kızlar, beta 4086ydı benim. Dr 2 hafta geç dölllenme olabilir diyor. Sata göre 7 haftayım. Ultrason 5 hafta. Ama benim bildğğim beta düşükse geç döllenme olur. Bilginiz var mı? Bir önceki postumda unutmuşum bunu yazmayı.
Tosbalak Yavuzzynpmhra benim 6 gün adet gecikmem varken beta 414 tü bana da doktor geç döllenme dedi adet tarihim 1 hafta geç yazıldı hep ona göre hesaplama yaptık
Parinas Yavuzzynpmhra beta geç döllenmeyi belirlemez kesenin bebeğin gelişimi belirler hep aynı oranda gerideyse geç döllenme demekki deyip sat ı düzenlerler yeni adet tarihi oluştururlar. Ben ilk gebeliğimde yaşadım 13 gün geç döllenme vardı. Doktor yeni adet tarihi oluşturdu. İkinci gebeliğimde de 8 9 gün kadar geç döllenme olmuştu. Yine benzer prosedür uygulandı. Ama genelde doğuma kadar yakalıyor gelişimleri
Yavuzzynpmhra PapatiA yani şöyle canım ben 4 şubatta bir dr a gittim. Kesen satla uyumlu 5 haftalık dedi. Dün yani 10 gün sonrasında kendi dr uma gittim, kesen 5 haftalık görünüyor ( sat 7 olması lazım buarada) ama geç döllenme 2 hafta dedi. E benim değerim 4 şubatta zaten 4086 çıkmıştı. Kafam burda karışıyor. Geç döllenmede değer çok düşük oluyor diye duydum
Parinas Yavuzzynpmhra 10 günde kese hiç büyümemiş mi yani. Buna normal mi dedi doktor. Önceki gittiğiniz yerin ultrasonu kötüdür belki yanlış ölçmüştür. Geç döllenme olsa bile 10 günde 10 günlük gelişim göstermesi beklenirdi
Yavuzzynpmhra Tosbalak kim geç döllenme dese hep beta benimkine göre düşük anlamadım ben de ki nasıl geç döllenme. Beta belirlemiyor herhalde
Yavuzzynpmhra Parinas bende bebekte görünmedi. Ya ilkgittiğim dr yanlış söyledi satla uyumlu 5 haftalık diyerek, yada diğer ihtimal şuan kendi dr umun söylediğinde yanlışlık var. Kafam çok karıştı. 2 gebeliğim daha oldu geç döllenmeyi biliyorum ikiz kızlarım var onlarda 1 hafta geç döllenmeydi. Ama hiç böyle bi o onu dedi bi bu bunu dedi yaşamamıştım. Şuan kafam çok karıştı acaba kese mi büyümedi diyorum 🤷🏻♀️ ama kendi dr umda bunu anlayamaz mıydı ki o muayne etmemişti ilk
Parinas Yavuzzynpmhra ona göre yorumlamamıştır. İlk gelmişsin gibi düşünmüş olabilir. Gelişmemiş de olabilir. Hata da olabilir. Zaman gösterir artık bundan sonra