bbsskk önceliklee selam kızlar dün kontrolüm vardı normalde decavit kullanıyorum doktor istersen bunlardan birinide kullanabilirsin dedi sizce gerekli mi veya kullanan var mı aranızda?
Tgball bbsskk i mom folik asit olarak gebeliğin ilk zamanları vermisti doktorum. 13.haftamdan bu yana elenatal 2 kullanıyorum
NoName_ bbsskk elenatal 1 kullanmıştım şimdi doktorum iMom omega verdi onu kullanıyorum 12.haftamdayım☺️
Mor-kelebek bbsskk bende hamileyken regenesis Max ve decaviti dönüşümlü kullanıyordum tek başına dekavitin tozu az olur diye böyle önermişti doktorum 🌸
dilaradoyan bbsskk omega+multivitamin mineral içeriyor bunlar. Ben 3.ayımdan itibaren iki gebeliğimde de kullandım. Kullanırsanız daha iyi olur özellikle son trimesterde bebek ihtiyacı olan vitaminleri annenin vücudundan çektiği için eksik kalmasın değerleriniz