Gnlcalis Doğum ücreti ve hastane konforu hakkında bilgiye ihtiyacım var. Tecrübe etmiş ya da giden anneler var mı?
Gizemburcuu Canım ben doğumumu TOBB da yapacağım inşallah kısmet olursa Cemil Kaya doktorum çok memnunum ama hamilelik paketi aldım ben herşey dahil 10.000₺ arkadaş tavsiyesi ile gittim o da çok memnun kalmıştı
gokmels Merhabalar bende 4 haftalık hamileyim Tobb hastanesinde daha önce ameliyat oldum çok memnun kaldım o yuzden doğumu da orda düşünüyorum ama doktora karar veremedim kimi önerirsiniz?