hyhyk kan sonuçların düşüyor ama önemli olan rapor halin de çıktı onu da gittiğin doktorunda çıktı olarak alıyorsun orada yazan değerler önemli ona göre yorum yapıyorlar
ortalama 2 hafta sonra çıkıyor kan değerleriniz çıkmış ise doktorun sekreterinden öğrenebilirsiniz çıkıp çıkmadığını net olarak