Gizemmm111 Kızlar selam. 5+3 hamileyim. Beta bakıldı ama henüz kadın doğuma gitmedim. Kalp atışını da duyayım gitmişken diye 7. Hafta gitmeyi planlıyorum. Geç mi sizce daha riskli mi böyle ertelemem?