xAnneyiMx 36+2 yiz nisanim geldi kızlar doktorum eve git suslen puslen gel dedi dualarinizi bekliyorumm 🥹
deletedmom43191 xAnneyiMx hadi gözün aydın banada dua eder misinnn 38 haftayim hiç bir belirti bisey yok
Balbebek012 xAnneyiMx ayy ne güzel maşallah 🥰 sağlıklı doğumlar diliyorum annesi hiç strese girme 🫶🫶🫶
Yzc_asli xAnneyiMx ayyy süper canım allah yardımcın olsun hayırlısıyla kolaylıkla bebişini kucağına al inşallah 🩷
Womanmom15 Endiselendirmek istemiyorum bende 36ya giricem 5 gün sonra erken değil mi bide bebisin kilosu kaç
xAnneyiMx Womanmom15 ilk dogumum 35+5 de olmustu bir sorun yoktu,bunun da gelişimi ve kilosu yerinde olduğu icin doktorum korkulacak bisey olmadığını söyledi
Womanmom15 xAnneyiMx ayy rabbim saglicakla kavustursun bende dogursam dogurabilirim yani bu aralar bana doğuma daha cok varmis gibi geliyorda 😂