1baharcicegi Dün son kontrolümüze gittik 19una gün aldık heyecandan ne hissedecegimi bilemiyorum resmen hala şaka gibi geliyor🥹sizde durumlar nasıl geri sayım kaç kızçelerim🫠
EsK07 1baharcicegi 17 si pazartesi gününe gün aldık biz de bugün son kontrolüme gittim kalan evrak işlerini hallettim. Bir yandan çok hızlı geçti süreç bir yandan da geçmiyor gibi hala 😂
deletedmom43191 1baharcicegi son 14 günüm normalde dün doktor 1 hafta daha beklicez dedi suan şafak 21 sonrasında ne yapar doktor bilmiyorum ama kendi kendimi dogurtmam lazım yoksa bu kadının beni dogurtturacagi yok 🙄🙄🙄
1baharcicegi EsK07 ayy uygulamada 17gun sayarken şimdi 5gun sayıyoruz🤭 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı😍