saglikciaanne Aylin52 nabizla alakası yok canım 150 yken spinal oldum heyecanla 180/190 bile gördük önemli olan tansiyon
Aylin52 saglikciaanne yaaa dimi ya ver de ölçtüm tansiyon normal çok şükür nabızda 90 . Hastaneye gide yüksek çıktı anlık birşey zaten
saglikciaanne Aylin52 sorun olmuyor merak etmeyin benim nabzim ergenlikten beri hep yüksektir . Anestezi işlemleri sırasında da 130 atmıştı . Zaten doktorunuz ona göre sakinleştirici de yapıyor. 100 ve üstü tasikardi diye gectigu için o şekilde yaziyordur
Aylin52 Mervealya1992 yani Spinal istiyorum zaten taşikardi dedi 109 acaba olmuyor mu diye düşündüm , yarın gidip konuşcam anesteziyle
Aylin52 saglikciaanne çok teşekkür ederim o kadar rahatladım ki anlatamam size kafamda takılı kalmıştı