Gzde4507 Yasemn1 bnmde ikiz ikisine de kız denildi detaylıda (24 haftalıktı)devlete gittim. Şuanki doktorum da devlette ama cinsyeti şu demedi hiç. Acaba ikiz olduğu için görünmemiş olabilir mi şimdi değişenleri görünce bilmiyorum. Doğunca kesin görcez artık
Tugcerkisi ikincibaby ben de hep erkek hissettim ama kız dediler detaylı da erkek denince şaşırdım bir kızım var umarım Buda erkektir yanılmamışlardır 😌
ikincibaby Tugcerkisi benim de bir kızım var birde oğlum olsa sağlıkla dedim ama kısmet belki de detaylı da erkek derler ☺️ Rabbim içimizi biliyor ne için istediğimizi de biliyor herşeyin en hayırlısını nasip eder inşallah 🤲🏻♥️
rabis1510 ikincibaby ayni dutum.benim basima geldi insallaj detayliyi bekliyorjm insallah erkek derler
Esma006 ikincibaby detayliyi bekleyin derim eltimin 13.hafta da erkek deyip 16.haftada kız denildi ve kızı oldu
aysenurr96 ikincibaby 17. Haftada erkek gibi gözüküyor dedi 22. Haftada netleşti erkek olduğu. Görümcemin 13. Haftada erkek deyip 18 de kız dedi yanılma payı oluyor bence
Surpriz-3 İki erkek evladım var. İkisinin de hamilelikleri çok farklıydı. Şimdi 21 haftalığım. 18.haftada özelde kız dedi doktorum. Devletede gidiyorum oradaki doktorum da kız dedi. Allah biliyor ya kız istiyorum😍 perşembe günü detaylı ultrasonum var. erkek derse doktor bayılırım vallaha 😅😅
oznuraydins Cicek_bahcesi sağlıklı olması tabiki ilk temennim ama umarım olmaz kendimi ona göre ayarlamıştım bu sefer de yine aklım karışacak hayırlısı olsun inşallah 🥰🙂↔️
Anneyimmmben Cicek_bahcesi benim 15+3 e kadar kesin erkek deddiler detaylida kız olduğunu öğrendim 😂 asla böyle post atacagima inanmiyordum erkek olduğuna çok emindim millet nasıl yanılıyor diyordum başıma geldi,😅
Cicek_bahcesi Anneyimmmben ayy peki erkek dedikleri zaman ekran da bacak arası gösterdimi doktor çıkıntı varmıydı
ikincibaby Merak ettiğim şey kız da mı yanılma çok oluyor erkekte mi, kesin kız diyip pipi sonradan nasıl görüyorlar bebişlerin pipis 8-9. Haftalarda oluşuyor diye biliyorum yani 20. haftaya kadar oluşmamış olması mümkün mü?
Mineee5656 ikincibaby bende 11 haftalık doktor erkek demişti iki hafta sonra gel bakalım dedi pazartesi günü gidecem bakalım ne diyecek benim de bi oğlum var birde kızım olsun istiyorduk. Rabbim ne verirse ona razıyız sağlıklı olsunlar inşallah 🙏