sila_dgngn B-33 beta artışının ikiz gebelikle alakası yok zaten en az ikiye katlaması lazım normal yani😊
Rapunzelll6333 Normal kişiden kişiye değişiyor beta bazı insanlarda çok yüksek çıkar bazı insanlarda düşük
Teacherlla Artışınız güzel maşallah. Ama betanın çoğul gebelikle alakası pek olmuyor. Benim de hızlı artış olmuştu fakat tek kese gözüktü şuanlık 🙂
B-33 Naviber valla boyutuna bişey demedi rastgele bi doktora gitmiştim sırf merakımdan cuma günü asıl kendi doktoruma gidicem