Minnakpopus Kendimden örnek vereyim aydınlanın bari, 4 Aralık adet bitişimdi, 10 Aralıkta 3 haftalık gebe olduğumu öğrendim yani gebelik varken regl olunabiliyormuş . Bende inanmazdım ama kendimde yaşadığım için artık inanıyorum😊 tabii dış gebelikti adetimden 1 hafta sonra yerleşme kanaması şeklinde kahverengi kanamam oldu ama aslında dış gebelik kaynaklıymış. Herkes reglken gebelik göremez diye bir şey yok. Ve her kahverengi yerleşme kanaması dediğimiz kanama sağlıklı gebelikte olacak anlamına gelmez.